vineri, 3 iulie 2009

A fost si va urma

Vreau sa scriu .
Cateodata se aduna atat de multe incat in mintea mea e o mica furtuna de stari, de dureri si bucurii neexprimate , de frustrari , de furie ,de greata,de frica , emotie .. . Da , zilele astea s-au adunat multe . Ma simt exact asa - ca un amalgam de sentimente ce dau sa rabufneasca si care usor usor ies la suprafata . Cateodata adun prea multe . Cateodata analiza mea nu e buna . Cateodata gresesc . Asa sunt eu . Cateodata mi-e frica sa risc , alte ori imi place sa ma arunc in gol ... in propria-mi sinceritate . Ma simt de parca innot in ape tulburi , si e ciudat ... Dar ce nu mai e ciudat in ziua de azi ? Viata e un amestec de toate , iar asta e perioada in care voi face un "cocktail" ... Ce va iesi ? Nici eu nu stiu exact , dar stiu ce ingrediente voi pune .
Ma indrept spre un nou drum , si sper ca voi reusi sa ajung pana la capat . S-a terminat cu BACul . Urmeaza admiterea . Emotii ... energie din senin , sau doar nervi si stres ... Prieteni care apar si pleaca , decizii care asteapta sa fie pronuntate , dorinte , ambitii , gol . O melodie lenta care ma calmeaza .... si parca pot sa inchid ochii pentru o clipa si sa respir adanc si sa imi zic -Vei reusi ... si daca nu vei reusi inseamna ca trebuie sa mai incerci sau sa cauti altceva , o reusita te asteapta in alt loc si in alta parte -.
Si scriu .... si sper ... si iubesc .... si impart ... si ma rog .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu