luni, 6 iulie 2009

A fost si va urma (')

Niciodata nu mi-a lipsit rabdarea . Mereu am avut rabdare . Niciodata n-am avut curajul sa cer prea mult parintilor . Chiar si atunci cand credeam ca mi se cuvine ceva , ma gandeam de doua ori inainte sa cer .
Au fost momente in viata mea , cand m-am considerat norocoasa , au fost momente neasteptate , lucruri pe care nu mi-as fi imaginat ca mi se pot intampla . Si atunci am fost surprinsa ...iar surpriza cateodata se transforma in bucurie-daca era vorba de un lucru bun- , alte ori imi dadea senzatia de sfarsit , pentru ca viata nu aduce doar lucruri bune si doar zambet pe buze . Tuturor ni se intampla la un moment dat in viata -esecul . Mereu am stiut ca e un lucru delicat sa iti faci iluzii si sa speri . Poate pentru ca de mica a trebuit sa vad, sa infrunt niste situatii mai dificile , situatii care m-au facut sa imi dau seama ca si eu pot fi o victima , a vietii , sau a sistemului si ca lucruri rele mi se pot intampla si mie . Ca doar , e imposibil sa nu te murdaresti cand traiesti intr-o lume murdara . Chiar daca reusesti sa te mentii curat , la un moment dat tot se gaseste cineva sa arunce cu noroi in tine . Si atunci trebuie sa zambesti .
Nu mi-a placut niciodata sa ma dau desteapta , dar mi-a placut sa le arat oamenilor ca am incredere in mine . De multe ori sunt nehotarata , pentru ca vreau sa gasesc cea mai buna decizie . Imi doresc ca orice om , sa reusesc sa fac lucrurile care mi le propun . Dar am invatat sa imi asum esecul asa cum am invatat sa imi asum si reusite la care nu ma asteptam . Am invatat ca de multe ori ceea ce cred sau ceea ce imi doresc sa fac nu conteaza nici macar putin pentru viata mea , pentru ca sunt altii care iau decizii pentru vieti care nu le apartin . Pentru ca sunt un om care traieste in societate trebuie sa ma obisnuiesc cu gandul ca altii mereu vor lua decizii pentru mine , decizii carora trebuie sa ma supun ... Ca doar na , alesii sunt vocea poporului .... !!! Ei na !!!
Lumea secolului XXI in Romania , este lumea in care sa fii corupt e un lucru bun si firesc , necesar vietii citadine chiar , iar sa fii corect inseamna sa fii inghitit si eventual eliminat din sistem . Dar cine sunt eu sa stiu ce e corect sau nu , ca doar buzunarul meu nu imi permite sa am asemenea putere de decizie .
Banul , ochiul dracului , singura deviza in viata a multora . Bani murdari sau curati ... bani .Pentru ca banul e puterea , pentru ca oricine are un pret , iar cei care nu au , nu fac parte din sistem .
Si ma intreb , cum sa nu ti se faca scarba ? ...
Se zice ca orice e permis in dragoste si razboi . Adevarul e ca e un adevarat razboi afara ... Iar cei slabi mereu vor pica in lupta adevaratelor hiene .
Cred ca puterea si faima , banii iti dau senzatia ca esti nemuritor si ca lumea e la picioarele tale. Dar de atatea ori am vazut cum banii , puterea si faima de fapt de aduc mai repede la groapa .
Si totusi nimeni nu e nemuritor . Si trupul meu va putrezi candva . Si ma intreb ce conteaza de fapt in viata asta ? ... Si oare chiar nu o sa se termine niciodata povestea cu "prosti , dar multi " ...
Si pana una alta ... viata merge mai departe , si ce nu te ucide, te faci mai puternic . Si daca inca mai indraznesti sa mai ai speranta in viata asta , inseamna ca ai curaj .
Imi ramane doar credinta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu